bloglovin






Undrens tid - Nicholas Sparks

Undrens tid (inbunden)

  • Titel: Undrens tid
  • ISBN: 9789197644624
  • Förlag: Kjellbergs
  • Utgivningsland: Sverige
  • Originaltitel: A walk to remember
  • Översättare: Erik Kjellberg
  • Antal sidor: 200                                                                                                                                            
  • Betyg: 9/10

Beaufort, North Carolina 1958. Landon Carter är 17 år, ganska oansvarig och med i skolans innegäng. Han har dejtat mer än en tjej och till och med trott att han varit kär. Landon och hans kompisar har bara förakt till övers för Jamie, baptistpastorns dotter, som de brukar driva med. När Jamie och Landon får huvudrollerna i skolans årliga pjäs kunde han aldrig föreställa sig att mötet med henne skulle förändra hans liv för evigt. Men Jamie bär på en mörk hemlighet...


Jag ÄLSKADE den här boken,
det var länge sen jag läste en bok som jag nästan grät men ändå älskade.

Jag älskar alla i boken från landons pappa till deras drama lärare som säger "UUUUNNDDEERRBBAARRRT"
hahaha

Landon är sån realistisk att man inte kan låta bli att älska honom, och Jamie...., vad jag älskar henne.  
Fast jag tror inte hon finns på riktigt, ingen  kan vara så snäll!

Hennes hemlighet vara inte så svår att gissa men visst fylldes ögonen med tårar när man fick veta!

Nicholas Sparks är väldigt känd men förvånade nog har man inte översatte så många böcker bara hans gamla.....(vet nån varför??)



Kommentarer
andréa

Åh, känner mig som den enda i världen som inte för allt i världen överhuvudtaget kan förstå hur en så urusel bok som den här kan ha blivit publicerad ... synd, för jag ville verkligen gilla den.

2011-05-11 @ 18:42:31
URL: http://andreaiboklandet.blogspot.com/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback