bloglovin






Tre-serien (1,2,3,4 och 5) - Kjetil Johnsen

Ett hål i själen (inbunden) Den farliga kyssen (inbunden) Det som kommer att ske (inbunden) Flytande i vatten (inbunden) Till jord ska du bli (inbunden)

Det är från första boken så att jag inte förstör nåt.

 

Titel: Ett hål i själen
ISBN: 9789132156021
Förlag: B Wahlströms
Utgivningsland:
Sverige
Originaltitel: Ett hull i sjelen
Översättare:
Barbro Lagergren
Antal sidor: 147
Betyg: 9,5/10

En ung flicka hittas död, flytande i den lilla insjön vid Dypdal. Hon är naken och inlindad i plast. Hon har blivit mördad av någon hon kände.

Så börjar den nya ungdomsserien TRE. Tiden vrids tillbaka tre veckor och mordets förhistoria rullas upp dag för dag. Bara en sak är säker Den mördade är en av de fyra huvudpersonerna: Vilde, Nora, Trine eller Benedicte. Men vem av dem? Och varför?


Jag fick första och andra böckerna av två kompisar i födelsedagspresent.
Och blev väldigt nyfiken för mina ena kompis läser inte så mycket så jag tog fram första boken och började läsa.....

Och jag gillar dessa böcker väldigt mycket!!!
Dem är väldigt spännande hela tiden.

Storyn är hänger hela tiden tillsammans.

Spänning byggs och byggs till slutet då avslöjas en sak och man vill ha nästa direkt.

Jag gillar de flesta i boken men irriterar mig ofta på Benedicte.

En sak som är kul är att de är bara kanske 150 sidor , fast man vill läsa nästa och nästa så man har nog läst kanske 600 när man är på fyran.


Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback